Մի կերեք սա, եթե ցանկանում եք նիհարել․ 5 «առողջ» մթերք, որոնք պետք է բացառել սննդակարգից

Երբ մենք գնում ենք ճիշտ սննդակարգի կամ դիետայի, մենք ակամա թույլ ենք տալիս մի շարք սխալներ, որոնք կխանգարեն առաջընթացին:


Օրվա աստղագուշակ


 

Շուկայավարման գործողությունները մոլորեցնում են գնորդներին: Դուք մտնում եք խանութ և տեսնում եք, որ փաթեթավորման վրա գրված է «0 կալորիա»: Դուք գցում եք այս ապրանքը ձեր զամբյուղի մեջ՝ հուսալով, որ այն օգտակար կլինի և կօգնի ձեզ նիհարել։ Բայց ի՞նչ է ձեզ սպասում այն ​​օգտագործելուց հետո։

 

Մենք առանձնացրել ենք 5 մթերքներ, որոնցից պետք է անպայման հրաժարվել դիետայի ընթացքում։

 

  1. Բարձր ածխաջրերով նախուտեստներ

 

Մենք հաճախ ենք լսում սննդաբաններից, որ մենք պետք է կրճատենք ճարպերի ընդունումը: Սա նշանակում է, որ տրամաբանական քայլը կլինի խանութի առողջարար սննդի բաժնից հաց ու կրեկեր ուտելը։ Բայց ածխաջրերն այս դեպքում կարող են դաժան կատակ խաղալ։ Երբ չորանում են, դրանք վերածվում են գլյուկոզայի, որն իր հերթին հանգեցնում է արյան մեջ ինսուլինի բարձրացման: Ունեք սովի սուր զգացում և ցանկություն՝ այն հագեցնելու մեկ այլ նախուտեստներով։

 

Սննդաբանները խորհուրդ են տալիս գնել առողջարար ճարպեր և սպիտակուցներ պարունակող նախուտեստներ։

 

  1. Սառեցված մթերքներ

Պարզվել է, որ սառեցված մթերքների պահպանման ժամկետը մեծացնելու համար արտադրողները հաճախ նատրիում են ավելացնում, ինչն օրգանիզմում հեղուկի կուտակում է առաջացնում՝ արտահայտված այտուցի տեսքով։

 

Դիետան պահպանելիս սննդի վտանգավոր ձև են նաև փոքր կիսաֆաբրիկատները: Նման մինի չափսի մթերքներ տեսնելիս «հոգեբանական» հագեցվածությունն առաջանում է շատ ավելի ուշ, քան սովորական չափի սնունդ օգտագործելիս։

 

  1. Ցածր ճարպային մթերքներ

Եթե ​​դուք իսկապես ցանկանում եք նիհարել, ապա այս մթերքները պետք է բացառել ձեր սննդակարգից։ Քանի որ ցածր յուղայնությամբ մթերքները մեր օրգանիզմի կողմից ընկալվում են որպես պակաս համեղ, դրանք հաճախ շատ են քաղցրացնում:

Հոգեբանական տեսանկյունից ուղեղը ազդանշան է տալիս, որ դուք կարող եք ավելի շատ ուտել ցածր յուղայնությամբ արտադրանքը։ Արդյունքն այն է, որ դուք նույն քանակությամբ կալորիաներ եք ուտում, ինչպես եթե ուտում եք ճարպային մթերքներ:

 

  1. Բնական հյութեր

Փաթեթավորված հյութերը վաղուց համարվում էին չարիք՝ իրենց հակասական բաղադրության և շաքարի մեծ քանակության պատճառով: Ինչո՞վ էին մեղավոր բնականները։

 

Եկեք նայենք նարնջի հյութի օրինակին. Դուք խմեցիք մի ամբողջ բաժակ: Բայց հագեցա՞ք:

Պատասխանն ակնհայտ է՝ ոչ։ Չնայած այս բաժակում 5 նարինջ կա, որոնք ուտելը կհագեցնի ձեզ:

 

Օրգանիզմը հագեցնելու համար քիչ է բջջանյութը, որը քայքայվում է թարմ հյութի պատրաստման ժամանակ։ Իսկ նման խմիչքից հետո սպասեք քաղցի սուր զգացում, քանի որ շաքարը հրահրում է գլյուկոզայի բարձրացում։

 

5․ Արհեստական ​​քաղցրացուցիչներով ըմպելիքներ

 

0 կալորիա պարունակող քաղցր ըմպելիքը վտանգավոր է օրգանիզմի համար։ Գիտնականները հետազոտություններ են անցկացրել և պարզել, որ որոշ մարդիկ կայուն կախվածություն ունեն նման «դիետիկ» ապրանքներից։ Մասնագետներն այս գործընթացը համեմատում են թմրամոլության հետ։ Ուրեմն հաջորդ անգամ մտածեք, իսկապե՞ս ուզում եք 0 կալորիայով հրաշք ըմպելիք:

 

Ամենաառողջ այլընտրանքը կիտրոնով կամ լայմով ջուրն է, համտեսելու համար կարող եք ավելացնել բնական հատապտուղներ. Եթե պատրաստելու ժամանակ չունեք, ավելի լավ է ընտրել բնական հանքային ջուր։

ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐԸ՝

 

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Goodblog.am

 

 

 

Կիսվել սոց․ ցանցերում ՝
Goodblog - Ժամանցային բլոգ