Հունիսի 11-16-ի մագնիսական փոթորիկներ. ո՞վ կզգա ճնշման բարձրացում, սրտի ցավ և գլխացավ, ինչ են խորհուրդ տալիս բժիշկները

Հունիսի 11-ից 16-ը, պետք է բավական անվտանգ լինի տիեզերական եղանակի առումով։ Մասնագետները չեն կանխատեսում լայնածավալ գեոմագնիսական փոթորիկներ։ Այնուամենայնիվ, եղանակի նկատմամբ զգայուն մարդիկ չպետք է լիովին հանգստանան, քանի որ արեգակնային ակտիվությունը կարող է անակնկալներ մատուցել առաջիկա յոթ օրվա ընթացքում:


Օրվա աստղագուշակ


 

Մագնիսական փոթորիկները կարող են նկատելի ազդեցություն ունենալ մարդու ինքնազգացողության և առողջության վրա, իրենց կարծիքն են հայտնել Խաղաղօվկիանոսյան պետական ​​համալսարանի գիտնականները։ Ըստ նրանց՝ դա պայմանավորված է նրանով, որ մագնիսական դաշտի տատանումների ժամանակ նկատելիորեն արգելակվում է մազանոթային արյան հոսքը եւ առաջանում է հյուսվածքների թթվածնային քաղց։ Մագնիսական փոթորիկները հատկապես վտանգավոր են սրտանոթային հիվանդություններով և հիպերտոնիայով տառապող մարդկանց համար, նշել են գիտնականները։

«Կաթվածների, հիպերտոնիկ ճգնաժամերի և սրտի կաթվածների մոտ 70%-ը տեղի է ունենում արևային փոթորիկների ժամանակ։ Մագնիսական փոթորիկները հաճախ ուղեկցվում են արագ սրտի բաբախումով, անքնությամբ, միգրենով, գլխացավերով, ճնշման փոփոխություններով, կենսունակության նվազմամբ, ինչպես նաև ընդհանուր ինքնազգացողության վատթարացմամբ», — նշվում է հետազոտության մեջ։

Գիտնականների կարծիքով՝ նրանք, ովքեր տառապում են անգինա պեկտորիսով, զարկերակային հիպերտոնիայով և նմանատիպ այլ հիվանդություններով, պետք է հետևեն եղանակային ծառայության կանխատեսումներին գեոմագնիսական փոթորիկների վերաբերյալ։ Բացի այդ, այդ մարդիկ պետք է ընդունեն արյան ճնշման կամ բարձր խոլեստերինի դեմ բժիշկների կողմից նշանակված դեղամիջոցներ և իրենց հետ ունենան առաջին օգնության հավաքածու:

Կրասնովան կարծում է, որ արժե ուշադրություն դարձնել մագնիսական փոթորիկների առողջական հետեւանքներին։ Թերապևտն խորհուրդ է տվել հետևել պարզ առաջարկություններին լավ առողջություն պահպանելու համար:

«Այս փոփոխությունները հիմնականում ազդում են եղանակից կախված մարդկանց վրա. Այն օրերին, երբ տեղի են ունենում մագնիսական փոթորիկներ, խորհուրդ է տրվում ավելի շատ հանգստանալ, քիչ անհանգստանալ տարբեր մանրուքների համար, ինչպես նաև ավելի շատ ժամանակ անցկացնել մաքուր օդում։ Բացի այդ, ֆիզիկական ակտիվությունը պետք է լինի չափավոր, իսկ սնունդը՝ հավասարակշռված։ Ավելի լավ է հրաժարվել ճարպային սննդից և ալկոհոլային խմիչքներից», — բացատրեց Կրասնովան:

ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐԸ՝

Կիսվել սոց․ ցանցերում ՝
Goodblog - Ժամանցային բլոգ