Օրվա մեջ որքան պաղպաղակ կարելի է ուտել առանց առողջությանը վնասելու․ պարզաբանում են մասնագետները

Պաղպաղակի ամենաառողջ տեսակը կաթնային պաղպաղակն է, այն ունի ամենաքիչ յուղայնությունը և կալորիականությունը, որով կարելի է շաբաթական երկու-երեք անգամ չվնասել ձեր առողջությանը.


Օրվա աստղագուշակ


 

«Կարևոր սկզբունքն ամեն ինչում չափավորությունն է, ներառյալ պաղպաղակը, ընդհանուր առմամբ, ինչպես աղանդերի դեպքում, շաբաթական երկու կամ երեք անգամ պաղպաղակ ուտելն անվտանգ է առողջության համար», — ասում է սննդաբանը։

 

Նա պարզաբանեց, որ կարելի է ուտել մեկ չափաբաժին, որը կազմում է մոտ 100 գրամ։

 

Եթե ​​ընտրում եք պաղպաղակի այն տեսակը, որն ամենաառողջարարն է, ապա, ըստ դիետոլոգի, պետք է նախապատվությունը տալ կաթնային պաղպաղակին, քանի որ այն ավելի քիչ յուղոտ է և բարձր կալորիականությամբ՝ համեմատած սերուցքի և պաղպաղակի հետ։

 

«Լավագույն տարբերակը բնական պաղպաղակն է, որպեսզի այն պարունակի նվազագույն քանակությամբ արհեստական ​​հավելումներ, կոնսերվանտներ և բուրավետիչներ, այսինքն՝ որքան փոքր լինի բաղադրիչների ցանկը, այնքան լավ»,-Բացատրել է սննդաբանը։

ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐԸ՝

 

 

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Goodblog.am-ը           

Կիսվել սոց․ ցանցերում ՝
Goodblog - Ժամանցային բլոգ